[note]У мережі туристичних агентств «Море турів» діє єдина система клубних карт, які дають їх власникам знижки, бонуси, унікальні можливості й привілеї.[/note]

Як стати учасником клубної програми?

Членом клубу стає будь-яка людина, яка купила в мережі туристичних агенцій «Море турів» тур на загальну суму більше 1200 $. Після покупки Вами туру і повернення з подорожі клубна карта. активізується менеджером, видається пароль доступу на закритий розділ сайту з клубними пропозиціями.

Клубну карту мережі турагентств «Море Турів» можна також придбати за 50 $ або отримати в подарунок.

Переваги клубної програми:

VIP[1]

VIP обслуговування

Члени закритого клубу «Море Турів» стають нашими VIP клієнтами і отримують багато привілеїв: персональний менеджер з туризму (який завжди зможе Вам підібрати найкращий відпочинок), спеціальні ціни на всі види туристичних послуг (тури, готелі, круїзи), можливість купувати акції тури по клубній ціною (клубні акційні пропозиції будуть видні тільки власникам клубних карт). Також учасники клубної програми зможуть скористатися іншими бонусами, які будуть активізовані в залежності від рівня клубної програми.

Клубні ціни на відпочинок і на товари та послуги від учасників дисконтного клубу

Учасники клубної програми від мережі туристичних агенцій «Море Турів» зможуть завжди скористатися акційними пропозиціями на тури по клубним цінами. Також буде надана можливість замовити бажаний вид відпочинку з раннього бронювання з хорошим виграшем в ціні. При клубному оптовому бронюванні — виграш у ціні буде істотним. У цьому випадку Ви зможете дозволити собі відпочивати в найкращих місцях світу за вигідними цінами. Крім того запущений наш дисконтний клуб, за яким власники клубних карт, матимуть можливість скористатися знижками на товари та послуги наших фірм-партнерів у різних містах України.

Подарунки та клубні бонуси

Якщо Ви стаєте учасником нашої клубної програми, Ви отримуєте при активації клубної картки віртуальний рахунок, на якому накопичуються бонуси від вартості власних Ваших поїздок. Ще в рамках клубної програми нараховуються бонуси від вартості турів Ваших друзів і знайомих, якщо Ви їм порекомендували відпочинок від Море турів! Також мережа туристичних агентств «Море Турів» надає додаткові переваги учасникам нашої клубної програми. Зараз проходять в рамках клубної програми БЕЗКОШТОВНІ онлайн- семінари по бізнесу і особистісному зростанню, а також БЕЗКОШТОВНІ онлайн-курси з англійської мови.

 Бонуси клубної програми від «Море турів»:

В рамках клубної програми МОРЕ ТУРІВ проходить серія БЕЗКОШТОВНИХ семінарів по бізнесу і особистісному зростанню. Семінари проводитимуть відомі бізнес-тренери практики. Поточна мета семінарів — допомогти нашим учасникам клубної програми МОРЕ ТУРІВ (клієнтам мережі) досягти великих висот у бізнесі, кар’єрі, життя (для участі у семінарах — зверніться до менеджера у якого ви придбали тур).

У рамках клубної програми МОРЕ ТУРІВ для Вас ми даруємо можливість БЕЗКОШТОВНО пройти онлайн-курси «Англійська мова для туристів», які коштують 250 $. Курс розроблений спеціально для тих, хто любить подорожувати за кордоном. Після завершення курсу ви зможете вільно спілкуватися англійською мовою на наступні теми:

  • Аеропорт — реєстрація на рейс, вибір місця в салоні літака, реєстрація багажу, напої та харчування на борту літака, проходження митного і паспортного контролю, заповнення імміграційної картки по прильоту, поїздка / трансфер від аеропорту до місця проживання; нестандартні ситуації: втрата багажу;
  • Готель — реєстрація та поселення в готелі, виписка з готелю; стійка адміністрації: замовлення таксі, їжі в номер, запит інших послуг та інформації; нестандартні ситуації: несправність обладнання і меблів в номері, скарги на неякісне обслуговування;
  • Кафе / Ресторан — бронювання столика, замовлення їжі та напоїв; нестандартні ситуації: зміни в замовленні, неправильний замовлення, помилка в рахунку;
  • Магазин — купівля одягу та взуття, вибір розміру і кольору речі, примірка, оплата, покупка сувенірів; нестандартні ситуації: обмін і повернення товару;
  • На вулиці — як запитати дорогу, використання карти та екскурсійних довідників, замовлення таксі; нестандартні ситуації: що робити, якщо ви заблукали;
  • Аптека — опис симптомів захворювання, покупка медикаментів, виклик лікаря;
  • Розваги — пошук інформації про розважальних закладах, замовлення і покупка квитків, оренда машин та інших видів транспорту, нестандартні ситуації;
  • Телефон — дзвінки з номера готелю і по мобільному, невірно набраний номер, використання інтернету.