Ваш Турагент – туристичне агентство Львів

Умови, договори, документи

ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ ТУРАГЕНТСТВОМ ВАШ ТУРАГЕНТ

Спасибі, що користуєтеся послугами турагентства Ваш Турагент. Наша мета – зробити так, щоб ваш відпочинок пройшов ідеально, а підготовка до нього принесла радість.

Правила Надання Послуг (далі – Правила) Клієнтам (далі – Ви) регламентують умови надання послуг турагентством “Ваш Турагент” (далі – Турагентство).
Замовляючи послуги турагентство, ви підтверджуєте, що безумовно приймаєте Правила і зобов’язуєтеся дотримуватися їх.

5 ключових рекомендацій

  1. Завжди уточнюйте у менеджера порядок оплати і механізм розрахунку остаточної вартості перед бронюванням
  2. Ви зобов’язані надати повні і правильні дані для бронювання
  3. Завжди уточнюйте умови ануляції та зміни бронювання перед бронюванням
  4. Вам слід самостійно задати менеджеру всі ваші запитання. Вам слід отримати письмове або електронне підтвердження щодо всіх ключових питань.
  5. Вам необхідно самостійно уточнити правила перетину кордону для Вашого випадку у відповідних державних служб.

1.ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ
1.1 У своїй діяльності Турагентство керується Законом України “Про туризм” №324/95-ВР від 15.09.1995Законом України “Про захист персональних даних” №2297-VI від 01.06.2010 Законом України “Про електронну комерцію” , Регламентом ЄС 2016/679 від 27.04.2016, а так само іншими державними і міжнародними нормативно-правовими актами, що регулюють взаємовідносини у сфері туризму, договорів з партнерами, цими Правилами, а також правилами внутрішнього розпорядку.
1.2 Турагентство залишає за собою право змінювати ці Правила будь-який момент без попереднього повідомлення.

2.БРОНЮВАННЯ
2.1 Порядок бронювання
2.1.1 Порядок здійснення бронювання визначає постачальник послуги.
2.1.2 Турагентство рекомендує уважно ознайомитися з договором на туристичне обслуговування, який ви укладаєте при бронюванні.
2.1.3 У всіх випадках, що не регулюються договором і чинним законодавством, постачальник послуги має право приймати остаточні рішення на свій розсуд. Турагентство завжди займає сторону туриста, проте вплив Турагентства на постачальника послуг обмежена.
2.2 Вибір послуг
2.2.1 Турагентство завжди прагне надати вам повну та достовірну інформацію по кожній послузі.
2.2.2 По кожній послузі ми надаємо базову інформацію, що включає основні характеристики продукту (наприклад: назву готелю, дата вильоту). Якщо вас цікавлять специфічні деталі вам слід самостійно задати це питання менеджеру. Відповіді на ключові для вас питання повинні бути зафіксовані в письмовому або електронному вигляді.
2.2.3 У всіх випадках вам будуть надані тільки ті послуги, які прямо вказані в офіційних документах (наприклад: договір, ваучер-підтвердження, квиток, страховий поліс тощо). Зверніть увагу, що послуги з формулюванням “за можливості, ми постараємося” або подібними не обов’язкові до виконання. При цьому ми зобов’язуємося направити всі наші зусилля на те, щоб збільшити імовірність виконання вашого прохання.
2.3 Вартість, оплата та способи оплати
2.3.1 Турагентство веде прозору політику ціноутворення.
2.3.2 Турагентство продає всі тури за цінами туроператорів, а інші послуги з сервісним збором
2.3.3 В силу крайньої динамічності, ціни на туристичні послуги актуальні виключно на момент публікації оголошення, та можуть змінитися в будь який момент поки послугу не заброньовано. Завжди переуточнюйте актуальну вартість перед бронюванням.
2.3.4 Згідно чинного законодавства України, Турагентство приймає оплату за послуги в гривнях.
2.3.5 У зв’язку з зміною курсу валюти остаточна вартість обслуговування може відрізнятися від первісної. Завжди уточнюйте у менеджера порядок оплати перед бронюванням.
2.3.6 Сервісні збори турагентства є безповоротними, в тому числі і консультаційні незалежно, від результату.
2.4 Передоплата
2.4.1 Наявність або відсутність передоплати, а також її розмір встановлюються для кожного окремого випадку. У переважній більшості випадків Турагентство слудує вимогам партнерів, що є постачальником конкретної послуги. Розмір передоплати необхідно уточнювати у менеджера перед бронюванням.
2.4.2 Турагентство не здійснює бронювання без передоплати в тих випадках, коли вона необхідна.
2.5 Коректність даних
2.5.1 Турагентство здійснює бронювання після надання вами всіх необхідних даних. Ви несете відповідальність за правильність наданих даних. Дані повинні бути подані у письмовому або електронному вигляді.
2.5.2 Зверніть увагу, що після отримання заявки на бронювання внесення змін в реквізити туру/послуги можливе тільки на умовах туроператора/готелю/авіакомпанії або іншого постачальника послуги.
2.6 Ануляція і зміни бронювання
2.6.1 Умови ануляції за вашою ініціативою відрізняються в кожному конкретному випадку. Вам слід завжди уточнювати умови анулювання та зміни бронювання перед бронюванням.
2.6.2 В разі ануляції вже сплаченого туру, повернення грошей ми відбувається тільки після отримання їх від постачальника послуги. Ми виконуємо повернення протягом 3-х банківських днів після отримання повернення.

3. ПЕРЕТИН КОРДОНУ
3.1 Перед поїздкою вам необхідно самостійно уточнити правила перетину кордонів по всьому маршруту, для вашого випадку, у відповідних державних служб. Вам необхідно самостійно впевнитися, що відсутні які-небудь причини, що не дозволяють вам покинути територію України.
3.2 Ви погоджуєтесь з тим, що наявність візи в паспорті, наявність обов’язкової суми грошей, наявність страховки і т. д не гарантує безперешкодного в’їзду в країну. Остаточне рішення про в’їзд в країну приймається співробітниками прикордонної служби.
3.3 Турагентство не несе відповідальності за прямий або непрямий збиток, викликаний відмовою у перетині кордону.

4. ВІЗОВІ ПИТАННЯ
4.1 У питаннях відкриття візи ми надаємо виключно консультаційну підтримку. Ми ніколи не гарантуємо отримання візи, терміни дії отриманої візи і дату отримання паспортів через неможливість впливати на дії консульства.
4.2 Ви зобов’язані слідувати інструкціям менеджера щодо формування пакету документів і правил їх заповнення.
4.3 У процесі підготовки документів на відкриття візи для пакетних турів ми використовуємо інформацію, надану нам туроператорами. Пакет документів, необхідний туроператором, може відрізнятися від пакета документів, опублікованого на сайті консульства.
4.4 Ви погоджуєтеся з тим, що консульство або його представники можуть запросити у вас будь-які додаткові документи, а також особисту присутність на співбесіді. У разі ненадання вами додаткових документів, відмови в особистій присутності на співбесіді і подальшого за цим відмови у видачі візи, грошові кошти за оплачені послуги не повертаються.
4.5 Ми не несемо відповідальність за будь-які прямі або непрямі збитки, викликаний відмовою в отриманні візи, отриманням візи пізніше очікуваного терміну, отриманням візи з терміном дії, відмінним від очікуваного.
4.6 Ми не повертаємо кошти за консультаційні послуги з відкриття візи незалежно від результату подачі, якщо інше не зазначено в заявці.

5. ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ В ТУРІ/ПОЇЗДЦІ
5.1 Турагентство надає максимальне сприяння і підтримку на час вашого туру/поїздки. У разі необхідності, Ви можете зв’язатися з Турагентом для отримання консультації.
5.2 Ви погоджуєтесь з тим, що Турагентство не несе відповідальності за якість наданих послуг, і може надавати тільки консультаційні підтримку.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1 Турагентство несе відповідальність перед туристами в обсязі, установленому законодавством і договорами з постачальниками послуг.
6.2 Відповідальність за надання туристичних послуг цілком і повністю лежить на постачальника послуги (туроператора, авіакомпанії, готелі, круїзної компанії, і т .д.).
6.3 Турагентство не несе відповідальності за будь-які дії або бездіяльність постачальника, за ненадання або неналежне якість наданих послуг.
6.4 У разі появи претензій Вам слід направляти їх безпосередньо постачальнику. Турагентство надасть Вам максимальне сприяння.
6.5 Турагентство не несе відповідальності за дії прикордонних служб, державних установ будь-яких країн, ситуації на дорогах, погоду.
6.6 Турагентство несе відповідальність за надані оригінали документів (у т. ч. закордонний паспорт, свідоцтво про народження дитини, довідка з банку і т. д) у розмірі 500.00 гривень (п’ятсот гривень 00 копійок) за одну одиницю, які виплачуються вам Турагентством у разі їх втрати або пошкодження Турагентством або нашими партнерами.
6.7 Турагентство не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, завдані втратою чи пошкодженням документів з нашої сторони або з боку наших партнерів.

7. РЕКЛАМАЦІЇ
7.1 У разі виникнення претензій щодо якості наданих туристичних послуг, вам необхідно направити претензію безпосередньо постачальнику послуги, попередньо повідомивши про це Турагентство. Порядок розгляду рекламацій слід уточнювати у конкретного постачальника.
7.2 У разі появи претензій щодо нашої роботи, вам слід викласти їх письмово в офісі Турагентства або надіслати рекомендованим листом, або ж в електронному вигляді надіслати за адресою vashturagent.lviv@gmail.com. Турагентство розглядає і дає відповідь на всі рекламації протягом 30 (тридцяти) календарних днів.

Спасибі, що вирішили скористатись нашими послугами та замовити тур

Відправка даної заявки Вас ні до чого не зобов'язує
Ми якнайшвидше зв'яжемося з вами для обговорення всіх деталей
Ім'я:
Номер телефону:
Ви остаточно визначилися з туром?
Ваш коментар: